7 Sidemen vs 1 Supersonic Legend ($10,000 Rocket League Challenge)

  Áhorf 2,028,117

amustycow

19 dögum síðan

Visit audible.com/musty or text musty to 500-500 to start listening with a 30-day Audible trial.
Today, play against the Sidemen in a 7 vs 1 Rocket League match. We play the games in this order: 1v1, 1v2, 1v3, 1v4, 1v5, 1v6, and finally a 1v7. For the final 1v7 match, the winner takes home $10,000
Check out the Sidemen: ispost.info/zone/DogdKl7t7NHzQ95aEwkdMw
Epic Partner Creator Code: MUSTY
► Subscribe: ispost.info
► Follow me on Twitch: www.twitch.tv/amustycow/
► Buy Merch: amustycow.merchforall.com/
▼ Follow Me:
Twitter: amustycow
Discord: discord.gg/musty
Instagram: amustycow
TikTok: www.tiktok.com/@amustycow
Snapchat: real.amustycow
Car Colors and Settings: ispost.info/flow/tZqt2oiel6yStNw/v-deo.html
timestamps:
0:00 - intro
2:43 - 1 vs 1
3:39 - 1 vs 2
6:04 - 1 vs 3
8:31 - 1 vs 4
11:19 - 1 vs 5
14:03 - 1 vs 6
16:03 - 1 vs 7
Production Music by www.epidemicsound.com
#amustycow #RocketLeague
Edited by kdence. thekdence

Ummæli
Kaibou
Kaibou 18 dögum síðan
Ksi wasn’t trying his best. He could do triple flip reset with a musty flick.
Ishaq Daulatzai
Ishaq Daulatzai 3 dögum síðan
Lol
Ahmed Hossam
Ahmed Hossam 4 dögum síðan
@BRUH MEME lol one goal left for the iconic 7-1
jujuan blunt
jujuan blunt 4 dögum síðan
@Josh;SinT3xt vhill
JayGGZZ
JayGGZZ 8 dögum síðan
Ok
Jadvir Ranu
Jadvir Ranu 9 dögum síðan
fax
RedRunnerCFC
RedRunnerCFC 7 klukkustundum síðan
Whats funny is that musty probs wouldnt b here without the sidemen as they where the first to really draw attention to rocket leauge
Cooking with Miles
Cooking with Miles 9 klukkustundum síðan
Lethamyr vs Sidemen?
BxbbIy
BxbbIy Degi Síðan síðan
Imao ksi thinks ur the ball
The Black man
The Black man Degi Síðan síðan
did musty say dickstar or an i deff
E
E Degi Síðan síðan
hey gamer hey gamer hey gamer hey gamer hey gamer hey gamer hey gamer hey gamer hey gamer hey gamer hey game.....
Curwyn Naidoo
Curwyn Naidoo 2 dögum síðan
Gotta redo this with Ethan behzinga without the lag
Juanma
Juanma 2 dögum síðan
The biggest collab will still forever be "F2 vs Sidemen"
paul Coul
paul Coul 2 dögum síðan
I was the 2 millionth view :D
Patricia
Patricia 2 dögum síðan
Side men channels in case you didn't know them if you do skip this comment. KSI TBJZLCLIPS VIKKSTAR123HD ZERKAA BEH2INGA W2S PLAYS MM7GAMES. and they have 3 group channels "SIDEMEN" MORE SIDEMEN AND SIDEMEN REACT.
Nanieve
Nanieve 2 dögum síðan
Finnish!
Mark Villem Marmei
Mark Villem Marmei 2 dögum síðan
Musty be like: yo, Hery!
tRigeL
tRigeL 2 dögum síðan
Musty makes rocket lesgue, actually ROCKET league
WeeGeeBoiii
WeeGeeBoiii 2 dögum síðan
the auto subtitles called vikstar dickstar
Илья Давлетханов
Илья Давлетханов 3 dögum síðan
Брат ты лучший 🤜🤛
xd Dynamitee
xd Dynamitee 3 dögum síðan
You’re musty
ToxicNl
ToxicNl 3 dögum síðan
4:01 pure cringe
Yio Cho
Yio Cho 3 dögum síðan
First couple games were soo hilarious lmao
MachinLDO
MachinLDO 3 dögum síðan
musty im not trying to be mean but your barber did you wrong
Luke
Luke 3 dögum síðan
Musty really just said reading is kinda cringe. Like bro you realize you're an influencer over thousands of kids?
Cruz O
Cruz O 4 dögum síðan
As the 1v7 started hey look musty turned His monitor on
Spacezero
Spacezero 3 dögum síðan
Lol a true og
Fusion
Fusion 4 dögum síðan
14:20 musty forgot to censor josh swearing 😂 demonetisation here we come
Spacezero
Spacezero 3 dögum síðan
Ye
Yeetmare 76
Yeetmare 76 4 dögum síðan
When you Owned goalies i though your doing the far post pinch
The Roblox God
The Roblox God 4 dögum síðan
That's for making these cids becasue I learned so much of you
Devin
Devin 4 dögum síðan
this is kinda just dumb he was going crazy on beginners but great video
Elijah Rae
Elijah Rae 2 dögum síðan
And he still lost the 1v6 loool
akash chetry
akash chetry 4 dögum síðan
This guy just said reading is cring
Dukeplayz fortnite
Dukeplayz fortnite 4 dögum síðan
Musty ive been wondering for a while what is that goal explosion
Daníel Þór Elmarsson
Daníel Þór Elmarsson 4 dögum síðan
Im on pieriod
Big boy shawty
Big boy shawty 4 dögum síðan
How r u so good musty
Elijah Rae
Elijah Rae 2 dögum síðan
His mechanics aren't but everything else is
Hassan B
Hassan B 4 dögum síðan
could they not hear u or were they just airing u?
ReaperXDarkX
ReaperXDarkX 4 dögum síðan
He used a m and b warband sound clip lol
Szymon Meczkowski
Szymon Meczkowski 4 dögum síðan
Best vid ever very funny love it
Shaun McCullers
Shaun McCullers 4 dögum síðan
3m
PRV Fluvy890
PRV Fluvy890 4 dögum síðan
11:10 This KSI dude😂😂
Big boy shawty
Big boy shawty 4 dögum síðan
Musty ur insane
syburn
syburn 4 dögum síðan
Day 1 of asking musty to react to my rocket leauge montage
Peter Conklin
Peter Conklin 5 dögum síðan
Reminds me of Dream's manhunts.
Ismail Ahmed
Ismail Ahmed 5 dögum síðan
So i played against musty 2 years ago and my car touched his car. Now musty's car touched the sidemens car, basically me an the sidemen are best pales
Suraya Akther
Suraya Akther 5 dögum síðan
musty:HAHAHAHHAHAHAH I AM TOO POWERFUL! NO ONE CAN STOP ME!! bumbs:are you sure about that🤨?
Rorza169
Rorza169 5 dögum síðan
I remember watching vik in lazarbeams old fortnite videos.
IamR
IamR 5 dögum síðan
Damn boii
Yotiis
Yotiis 5 dögum síðan
Last year he was at 300k
LucxsJxlly
LucxsJxlly 5 dögum síðan
i say me and you 1v1 and winner gets nothin but pride smh
usman khan
usman khan 5 dögum síðan
LOL these guys are clue less about ariels, lol musty saying these are some seriuos hacks
Sasuke Shizzlemac
Sasuke Shizzlemac 5 dögum síðan
ksi is one of those toxic plats that demoes you all game
Zhasurbek Umarov
Zhasurbek Umarov 5 dögum síðan
Game: 6 to 1 Me: We were this close to greatness.
Mr. Bubz
Mr. Bubz 5 dögum síðan
JSTN VS 7 SIDEMEN!!!
James Phillips
James Phillips 5 dögum síðan
KSI how can you reach that "me it's not that hard
Vincent Bell
Vincent Bell 5 dögum síðan
What a save! What a save! What a save! Okay
Oggle Spice
Oggle Spice 6 dögum síðan
guys, musty uses hack confirmed.
Donavan Lee
Donavan Lee 6 dögum síðan
Rename the video in 7 Bots against 1 Grand Champion
Wilson Ayala
Wilson Ayala 6 dögum síðan
11:23 turn on captions
kiners
kiners 5 dögum síðan
Lol I saw that
Harman Nirmal
Harman Nirmal 6 dögum síðan
the disprespect yo put the sidemen in a montage
Crankyyam
Crankyyam 6 dögum síðan
1v5 turned into Athena at the end
Flucky.
Flucky. 6 dögum síðan
Am I the only one who thinks musty sounds like ninja
Flucky.
Flucky. 5 dögum síðan
I mean when he speaks in a deep voice
zinii
zinii 6 dögum síðan
yea i think its only you lmao
Morella Továr
Morella Továr 6 dögum síðan
Bien
Diabeto 1212
Diabeto 1212 7 dögum síðan
I swear you had 70k subs last week. Time flying
Samuel Carta
Samuel Carta 7 dögum síðan
All fun and games till musty leans forward in his gamer chair
b_cabry 88
b_cabry 88 7 dögum síðan
Every time musty scores "let's goo l'ets goo"
Daniel 999
Daniel 999 7 dögum síðan
These are the worst Plat and Diamond player in the world No front
Jr
Jr 7 dögum síðan
“Its in the air again”- Ksi 😂😂😂
Emre Turk
Emre Turk 7 dögum síðan
Bet the 10k came out of ksi bank account xD
TickyYT
TickyYT 7 dögum síðan
5:53 cats vs cucumbers be like
LEMO
LEMO 7 dögum síðan
lets goooo da musty
Skuzz Benson
Skuzz Benson 7 dögum síðan
Did it for the content. Done watching
ඞ JPlayZ ඞ
ඞ JPlayZ ඞ 7 dögum síðan
Musty is a true gamer. He wears his headset while working out.
K Jayanth
K Jayanth 7 dögum síðan
Nice video keep it up make more related videos
A-legend_ Trooper12
A-legend_ Trooper12 7 dögum síðan
I remember when Rocket league was to play with the family😢
Simon Hill
Simon Hill 7 dögum síðan
This is 1000 hours? What? I have 1000 and I’m a plat 2, wtf
lil Oreo
lil Oreo 7 dögum síðan
20:28 .....
Black sworm
Black sworm 8 dögum síðan
Wait can anyone tell me what goal explosion musty is using?
soinhu foitu
soinhu foitu 8 dögum síðan
“You should go pro you’re good at this game” Stares in musty 👁👄👁
Lucas Starmans
Lucas Starmans 3 dögum síðan
Can u put the time this happens pls
Nik games
Nik games 8 dögum síðan
I like how it says dickstar when you turn the subtitles on
soinhu foitu
soinhu foitu 8 dögum síðan
KSI hit the ball once and instantly regretted it
Twitch Likely
Twitch Likely 8 dögum síðan
Your intros is toooooooo loooonnnggggggg bro
zinii
zinii 6 dögum síðan
get sponsor block, you can skip intros/outros
Hornet 7
Hornet 7 8 dögum síðan
Oh no gotta get booze
Marcus
Marcus 8 dögum síðan
And thats a good collaboration, gg and big W
Loading
Loading 8 dögum síðan
@19:00😂😂😂
iiTzAntfarm 1
iiTzAntfarm 1 8 dögum síðan
How did you get them to do this?
Michael Lewis
Michael Lewis 8 dögum síðan
I want in on one of these
SNF Zamer
SNF Zamer 8 dögum síðan
Back up terry😂😂😂
Diz Nuts
Diz Nuts 9 dögum síðan
Yo can u collab with mr beast
AFG
AFG 9 dögum síðan
I am trying so hard to do musty flick 🥵
YakSubway
YakSubway 9 dögum síðan
Harry: he just keeps flying lads!
KYLE
KYLE 9 dögum síðan
The best part an funniest about this vid is ksi following musty
Oliver-Nation
Oliver-Nation 9 dögum síðan
izi money
Andy Lizarralde
Andy Lizarralde 9 dögum síðan
Musty vs KSI in a boxing match needs to happen...
YerocMc
YerocMc 9 dögum síðan
What the fk are sidemen?
Ptao Tom
Ptao Tom 9 dögum síðan
Legend has it that ksi is still chasing him to this day
Hudson Witt
Hudson Witt 9 dögum síðan
KSI hit the ball once and instantly regretted it
Hudson Witt
Hudson Witt 8 dögum síðan
@Ptao Tom true I’ve never played before
Ptao Tom
Ptao Tom 9 dögum síðan
And people said "ud get clapped"
Dang Tbh
Dang Tbh 10 dögum síðan
No one Ksi-it’s in the air it’s in the air guys it’s in the air
Jackson Hostetter
Jackson Hostetter 10 dögum síðan
I love how musty called the by thier usernames and ot thier real names..............respect for musty
oussama benabdderrazzak
oussama benabdderrazzak 10 dögum síðan
nobody musty: now im facing hairy
Connor Yancy
Connor Yancy 10 dögum síðan
Jesus Christ is the only way into heaven
Jason Gartner
Jason Gartner 10 dögum síðan
This is a video for must to just boost his ego. 5 of them are like bronze 1 and they all have over 120 ping
Sliz id
Sliz id 10 dögum síðan
Musty is on keyboard or controller?
Paddie
Paddie 10 dögum síðan
wait when did reading get cringe 😯
jaxy yttt
jaxy yttt 10 dögum síðan
My cuz smoked u ashllxyy
Son 69
Son 69 10 dögum síðan
Ksi is a menace to society lol
Daniel Gwynne
Daniel Gwynne 10 dögum síðan
Musty every other second. Nice
David LaFrom
David LaFrom 10 dögum síðan
17:03 That's what she said! XDDDDD
SIDEMEN $10,000 vs $100 MUKBANG
1:21:28
Official Console Tier List
9:25
videogamedunkey
Áhorf 2 m.
I Sent My Lookalike On NATIONAL News
15:01
Niko Omilana
Áhorf 3,7 m.
WE FINALLY MET.
4:08
Bryce Hall
Áhorf 2,4 m.
I Spent $8,000 Beating GTA
11:40
LazarBeam
Áhorf 4 m.
SIDEMEN $100,000 SPLIT OR STEAL
48:03
Vertical Slabs in Vanilla Minecraft
08:03
Gamers React
Áhorf 451 þ.
7 SIDEMEN VS DREAM MINECRAFT MANHUNT
24:44
MoreSidemen
Áhorf 2,4 m.
Mining 1,000,000 Blocks Alone!
09:00
MrBeast Gaming
Áhorf 13 m.
Official Console Tier List
9:25
videogamedunkey
Áhorf 2 m.
I Sent My Lookalike On NATIONAL News
15:01
Niko Omilana
Áhorf 3,7 m.
WE FINALLY MET.
4:08
Bryce Hall
Áhorf 2,4 m.
100 Days - [Minecraft Creative]
30:01
Luke TheNotable
Áhorf 2,4 m.