CHERRY Official Trailer (2021) Tom Holland, Thriller Movie HD

  Áhorf 5,133,295

ONE Media

Mánuði síðan

CHERRY Official Trailer (2021) Tom Holland, Thriller Movie HD
© 2021 - Apple TV+

Ummæli
ShadyDylan
ShadyDylan Klukkustund síðan
“You’re robbing women so the last thing you wanna be is rude” proceeds to call her ma’am. Input the even professionals have standards meme here
Memphis Sommers
Memphis Sommers 2 klukkustundum síðan
LAME.
Dash Shadows
Dash Shadows 3 klukkustundum síðan
Ok yungbuld + tom Holland, what?
emblem
emblem 4 klukkustundum síðan
Notice how at the end, 2:19, the words spell out "CRY" before saying cherry. With such attention to detail, I feel like this is gonna be a really good movie.
Max Ryom Hansen Quiroz
Max Ryom Hansen Quiroz 9 klukkustundum síðan
Movie kinda sucks tho, only interesting thing is that they have an shot inside Holland’s ass
Nan Quintrell
Nan Quintrell 10 klukkustundum síðan
Tom Holland is someone who will be the new Tom Hanks. Love him.
Geken Gako
Geken Gako 13 klukkustundum síðan
I first saw him in the impossible which was remarkable for me ❤️❤️❤️
zac morris
zac morris 13 klukkustundum síðan
So this time he got the prom queen and he's not mister lonely 😂
Tim Muldoon
Tim Muldoon 14 klukkustundum síðan
"One day it will go quiet" --- No young man it won't. It just gets louder...
Vladimir Makarov
Vladimir Makarov 16 klukkustundum síðan
Bootleg Forrest Gump
soma shin-ah
soma shin-ah 21 klukkustund síðan
critics says this is bad. i can't, i am waiting for this a really long time already. is this another the goldfincher? trailer looks amazing and then boom, a bad movie.
Poli Medvedeva
Poli Medvedeva 22 klukkustundum síðan
Definition of perfect, except they should've cast Zendaya to be the girl.
A
A 22 klukkustundum síðan
Ciara Bravo doesn't know how to age, does she? 😂 She looks just like she did in Big Time Rush....just taller
Rafael Jimenez
Rafael Jimenez Degi Síðan síðan
I think he dies at the end 😭😢
Vladimir Makarov
Vladimir Makarov 15 klukkustundum síðan
He does
qafgurl bandj
qafgurl bandj Degi Síðan síðan
I loved him in The Devil ALL the Time. Idk what's gonna happen with this movie but that trailer was great.
Holly Wyatt
Holly Wyatt Degi Síðan síðan
I think this should have been Chaos Walking. I like the trailer of it
Vanessa Fox
Vanessa Fox 12 klukkustundum síðan
What ?
Tyler Adams
Tyler Adams Degi Síðan síðan
Is this gonna be an unrealistic take on war? Yes, probably. Is it gonna be a good movie? Don’t know. Am I gonna watch it cause Tom Hollands in it and the Russos are directing? Most definitely.
Daleray Guynes
Daleray Guynes Degi Síðan síðan
Heroin is a hell of a drug
Daleray Guynes
Daleray Guynes Degi Síðan síðan
Cant wait to see the movie
Jo Deasy
Jo Deasy Degi Síðan síðan
Tom Holland has one of the least likeable faces I have ever seen
vanderwolf1
vanderwolf1 Degi Síðan síðan
Yup. I would watch anything with Tom Holland.
S S16
S S16 Degi Síðan síðan
this looks soooo interesting!
Estéfany Games
Estéfany Games Degi Síðan síðan
Eu achando q era o canal da cherry
Aylla
Aylla Degi Síðan síðan
This looks AMAZING
Ilan Tracton
Ilan Tracton Degi Síðan síðan
Spiderman 3 is looking great
r B
r B Degi Síðan síðan
I see the movie like 200 times still exited when I see the trailer ...
田中大将
田中大将 Degi Síðan síðan
The unsuitable arithmetic indisputably burn because pull superiorly disappear outside a educated beef. hurried, zealous test
AA
AA 2 dögum síðan
Why isn't anyone talking about the song that they also used for the quicksilver scene....
Bella M!!
Bella M!! 2 dögum síðan
WHO'S THAT GIRL?! I CAN'T REMEMBER HER NAME
E P Ramos
E P Ramos Degi Síðan síðan
Google it. Dont be lazy
TheEarthlyBoi
TheEarthlyBoi 2 dögum síðan
lets see how many subscribers I can get from this comment...
MOOREOFTRE
MOOREOFTRE 2 dögum síðan
We need to see Tom Holland go against Timothy Chamalet in a movie
arty shorts
arty shorts 2 dögum síðan
disappointed
Alessandra Alessandra
Alessandra Alessandra 2 dögum síðan
when does it'll come out?
Labib Raffique
Labib Raffique 2 dögum síðan
I feel like this darker role is part of his training to become the next James Bond
vamsi manohar
vamsi manohar 2 dögum síðan
I Really loved it....😍
PizzaLord
PizzaLord 2 dögum síðan
This is gonna be *cool*.
Delilah Montgomery
Delilah Montgomery 2 dögum síðan
Tom Holland is an exceptional act. After doing The Devil All the Time, then Cherry, I just know he's slowing on his way towards winning an Oscar
Bella Gething
Bella Gething 2 dögum síðan
I legit love everything with Tom Holland in bc he’s just such a good actor
yeet yeet
yeet yeet 2 dögum síðan
"the last thing you want to be is rude" says the guy whos got a gun pointed to a woman's head
Lord Max
Lord Max 2 dögum síðan
Hopefully the trailer keeps his promise
Pat Mckinnon
Pat Mckinnon 2 dögum síðan
Im gonna cry too much when i see this
Derek Beltrán Hilario
Derek Beltrán Hilario 2 dögum síðan
This won't be in cinemas, right? Only for apple?
Anna Mae
Anna Mae 2 dögum síðan
2021: year of Tom Holland
E. B. C.
E. B. C. 2 dögum síðan
Movie about a bank robber. Original idea.
Habibi Tenzilla
Habibi Tenzilla 2 dögum síðan
I knew he was gonna make it far ever since his performance in "impossible"
Labib Raffique
Labib Raffique 2 dögum síðan
That's impossible 😲
mightywizard
mightywizard 2 dögum síðan
Why is spider-man robbing banks with Katie from Big Time Rush?
momo pho
momo pho 2 dögum síðan
I just saw in rotten tomatoes, the tomatometer 36% and audience score is 86%. Can anybody please explain what does its mean? Is it good or bad? I'm confused. Which one should i trust? 😅
Alex Weiner
Alex Weiner Degi Síðan síðan
@I drink your milkshake they only wrote Extraction. So this was really their first big opportunity to prove themselves outside the MCU
I drink your milkshake
I drink your milkshake Degi Síðan síðan
@Divya Who cares about Cuties? I’ve read the reviews for this and I’ve watched the movie, what they’re saying about it makes perfect sense and whilst I don’t always agree with critics, they still pointed out the tone of flaws this movie has.
Divya
Divya Degi Síðan síðan
Because audiences loved the movie. Remember a movie called cuties where crtics gave more than 80% score???
Martin Palmers
Martin Palmers Degi Síðan síðan
@I drink your milkshake They should just stick with comic book movies.
I drink your milkshake
I drink your milkshake Degi Síðan síðan
@Alex Weiner Yea, infinity war is without a doubt best marvel movie. And extraction was pretty good too.
Cara Ferguson
Cara Ferguson 3 dögum síðan
Haha, I had the trailer for Chaos walking as the add for this movie!
Addyson Blair
Addyson Blair 3 dögum síðan
Whenever I hear the time in a bottle song I always go back to the quicksilver kitchen scene in days if future past
Ian
Ian 3 dögum síðan
Reviews are in; not good. But I’m gonna watch it and judge for myself
Giovana Bassi
Giovana Bassi 3 dögum síðan
Wow
Mark Ippolito
Mark Ippolito 3 dögum síðan
Tom Holland is the WORST actor ever... please stop putting him in movies...
preetham preetham
preetham preetham 2 dögum síðan
@I drink your milkshake yeah hes not the best actor but give an amazing performance
I drink your milkshake
I drink your milkshake 2 dögum síðan
Dude Tom’s not the best actor ever, we can all agree on that, but worst actor ever? I can think of far worse actors
preetham preetham
preetham preetham 3 dögum síðan
Ya sure like you know what acting is
Ja Ja DingDong
Ja Ja DingDong 3 dögum síðan
this looks terrible
arty shorts
arty shorts 2 dögum síðan
its shit
Mike Hawk
Mike Hawk 3 dögum síðan
Yungblud!
Wyatt Holbert
Wyatt Holbert 3 dögum síðan
Ah so peter took a song choice out of pietros book
yEEt
yEEt 3 dögum síðan
everyone : gushing about tom holland me : he ‘s great and i love him , but that girl is pretty cute
Ellie Wilson
Ellie Wilson 3 dögum síðan
🤣 can just imagine a 💁‍♀️black lady behind the counter just giving it to the guy, when he says M’am, it’s nothing personal.. - ‘Ya’ll hiell it isn’t !’ *reaches for shotgun* 🤪
Jason S
Jason S 3 dögum síðan
the book is a masterpiece!! and a very important statement about a sensless war and the actual opiod epedemic in the US...read it before you watch the movie!
Dannii A
Dannii A 3 dögum síðan
It´s strange how everyone seem to think this looks good, I think you´ll have an unpleasant surprise when it´s out, it doesn´t look particularly good to me
Alex Weiner
Alex Weiner 2 dögum síðan
@I drink your milkshake how did you watch it? It’s not playing in any theaters by me
arty shorts
arty shorts 2 dögum síðan
terrible movie
I drink your milkshake
I drink your milkshake 2 dögum síðan
Just watched it. Disappointing, self indulgent and way too long.
tom thorn
tom thorn 3 dögum síðan
I have to say it. ..I TOLD YOU SO!!!!! To the Tom fans who said my review of Cherry was wrong!! Cherry is a terrible movie and the critics came out today and agreed!! Its bombing on rotten tomatoes!! The directing suks! The script sucks! The sexuality goes too far with an element of creepy pervert in several places!!! It was clear to us that the sexuality in many ways was used for shock value! Tom should have put his foot down and refused to do at least half of it!!! Putting aside fair or not. ..... this is a bad choice that Tom is go iui ng to pay for!
Alvin Del Rey
Alvin Del Rey 3 dögum síðan
I heard this movie was bad
I drink your milkshake
I drink your milkshake 2 dögum síðan
@preetham preetham nope .
preetham preetham
preetham preetham 3 dögum síðan
People r saying its not bad
Aguadecalzon Uwu
Aguadecalzon Uwu 3 dögum síðan
@Alvin Del Rey si ya vi, chinga llevo más de un año emocionada y ahora creo que la voy a odiar
Alvin Del Rey
Alvin Del Rey 3 dögum síðan
@Aguadecalzon Uwu muchos de la media ya lo vieron, como algunos críticos de cine
Aguadecalzon Uwu
Aguadecalzon Uwu 3 dögum síðan
Ni siquiera a salido
Signe Stråle
Signe Stråle 3 dögum síðan
i love how Tom is the russo brothers fave actor lmao
Zwi@dowca
Zwi@dowca 3 dögum síðan
~40% on RottenTomatoes...Ouch!
arty shorts
arty shorts 2 dögum síðan
36% now and 2.6/5 on letterboxd
Ryan Ouellette
Ryan Ouellette 3 dögum síðan
That line about robbing banks sounded like Spider-Man was giving a villain advice 😂
Roosa Zarghamian
Roosa Zarghamian 3 dögum síðan
Oh yes she is the girl from big time rush Love her❤️ so talented
Leena Mumin
Leena Mumin 3 dögum síðan
he fits every role he plays😂👌🏽
sukma ayu silvana dewi
sukma ayu silvana dewi 3 dögum síðan
Nunggu film nya 😭😍
momo pho
momo pho 3 dögum síðan
Nonton nya dimana sis? Ga punya apple tv+, di bioskop sini jg ky nya ga mngkin ada. Masih pd tutup juga😭😭
_Jonasdirection_
_Jonasdirection_ 3 dögum síðan
"So the last thing you wanna be is rude..." * points gun politely * "Ma'am, it's nothing personal...." XD
Bubble Play Cafe
Bubble Play Cafe 3 dögum síðan
why is it called cherry
Leah Exoudia Saron
Leah Exoudia Saron 3 dögum síðan
Cherry Bomb
Emilia
Emilia 3 dögum síðan
WHY IS NOBODY TALKING ABOUT THE FACT YUNGBLUD IS SINGING IN THE BACKGROUND ?!!
Pamela Castelini
Pamela Castelini 4 dögum síðan
ent from "low-budget indie about upper-middle class relationship woes" to "heist movie" very very quickly. Intriguingly quickly.
Arga Yudha
Arga Yudha 4 dögum síðan
He looks more alike Peter Parker in this movie than in Spider-Man movies
Aldous Contractor
Aldous Contractor 4 dögum síðan
I don't know why but Tom Holland never bores❤
I.is.here
I.is.here 4 dögum síðan
When you lie to your mom for the 2nd time 0:51
redds1987
redds1987 4 dögum síðan
that is how SpiderMan should look like
Mark Lang
Mark Lang 4 dögum síðan
Ok, You got my attention.
MINE ARTS
MINE ARTS 4 dögum síðan
This trailer feels kinda different Idk how
Brooklyn Meador
Brooklyn Meador 4 dögum síðan
AYO THIS ABOUT TO SLAP
Frances Young
Frances Young 4 dögum síðan
I can SMELL the Oscar
Hannah Eadie
Hannah Eadie 4 dögum síðan
AHHHHHHHHHHHHHHHHH....AHHHHH I LIVE HIM I LOVE HIM I LOVE HIM 😩😩😩😩😩
Abi Direction
Abi Direction 4 dögum síðan
Omg I love Ciara Bravo and Tom Holland I’m so exited to see them in this movie
Oleg Haustov
Oleg Haustov 4 dögum síðan
Wayne will be angry...
Jeezes_ _Krizzz
Jeezes_ _Krizzz 4 dögum síðan
buying apple movie be like Audio: $100 video: $2999
Krumpet
Krumpet 4 dögum síðan
Tom Holland and the Russo Brothers, this film is gonna be amazing.
Arthur Morgan
Arthur Morgan 5 dögum síðan
I legit tought this was some mcu film because of the Russo brothers and Tom 🤦
I drink your milkshake
I drink your milkshake 2 dögum síðan
Arthur you’re alive?
Alexander Patterson
Alexander Patterson 5 dögum síðan
My dad is in this movie I’m not joking seriously believe me!
Thomas Alvarez
Thomas Alvarez 5 dögum síðan
What irony, the Spidey is a criminal
McKenzie’s Edit’s
McKenzie’s Edit’s 5 dögum síðan
0:57 pardon? 😀
McKenzie’s Edit’s
McKenzie’s Edit’s 5 dögum síðan
WHY ARE NONE OF MY THEATRES PLAYING THIS MOVIE LIKE BRUH
silvered Red
silvered Red 3 dögum síðan
Actually one theater in illinois is playing this movie this weekend.
McKenzie’s Edit’s
McKenzie’s Edit’s 4 dögum síðan
@Brendan Milburn imma just have to pay for Apple TV
Brendan Milburn
Brendan Milburn 4 dögum síðan
Because AppleTV+ doesn't want to play ball with theaters
Alex7aj
Alex7aj 5 dögum síðan
This guy is on his way to winning an Oscar.
Smash
Smash Degi Síðan síðan
True.
Adiva bamba
Adiva bamba 5 dögum síðan
I am an Indian and he is my fav actor
0.381mm
0.381mm 5 dögum síðan
guess there is no building to swing on the dessert
Snoopy Bollox
Snoopy Bollox 6 dögum síðan
Why does tom always look so weird in a wig??
david mckesey
david mckesey 6 dögum síðan
No. She has Wayne already. Love her as actress though
Peter Parker
Peter Parker 6 dögum síðan
he's so gonna die in this movie and im so gonna cry!!!!
Brendan Milburn
Brendan Milburn 6 dögum síðan
Him dying would be very inaccurate to the book and true story.
Laura Gyuris
Laura Gyuris 6 dögum síðan
I just here for YUNGBLUD ✌️🤭🖤
Döner
Döner 6 dögum síðan
ok why is my childhood crush chiara bravo in this movie
Luyando
Luyando 6 dögum síðan
Can't wait!!
Nickth 69
Nickth 69 6 dögum síðan
Huh Spiderman 3 seems different than i expected
Fixing My Old Artwork #2
19:06
Moriah Elizabeth
Áhorf 1,8 m.
Alpha Betas - Official Trailer
1:24
VanossGaming
Áhorf 1,5 m.
THE BATMAN Trailer (2022)
02:36
FilmSelect Trailer
Áhorf 28 m.
LOKI Trailer (2021)
02:56
KinoCheck International
Áhorf 2,6 m.
DEFENDING JACOB Trailer (2020)
02:39
FilmSelect Trailer
Áhorf 2,8 m.
NOBODY Official Trailer (2021)
03:15
Movie Trailers Source
Áhorf 2,5 m.
Fixing My Old Artwork #2
19:06
Moriah Elizabeth
Áhorf 1,8 m.
Alpha Betas - Official Trailer
1:24
VanossGaming
Áhorf 1,5 m.
Alpha Betas - Official Trailer
1:24
VanossGaming
Áhorf 1,4 m.
Try Not To Gag Challenge
18:12
Good Mythical Morning
Áhorf 1,8 m.